Location Intelligence Innovation -työpaja

80 prosenttiin kaikesta tiedosta liittyy sijainti. Sijaintitiedon avulla voi merkittävästi tehostaa mm. omaisuudenhallintaa, kauppapaikkasuunnittelua tai riskien hallintaa – myös osana sinun liiketoimintaprosessejasi.
Ehkä näet jo sijaintianalytiikan mahdollisuudet liiketoiminnallesi, mutta et vielä hahmota konkreettisia hyödyntämiskeinoja tai osaa priorisoida kehitystyötä?
Hyvä. Tämä työpaja on juuri sinulle.

Location Intelligence Innovation -työpajan lopputuloksena saat konkreettisen ja perustellun näkemyksen hedelmällisimmistä sijaintianalytiikkaan liittyvistä kehityskohteista.

Työpajan löydösten avulla pääset ripeästi liikkeelle, suoraan kohti epäreilua kilpailuetua tuottavia toteutuksia.

Tämän selvitämme

Nykytila

Mitä teemme nyt sijaintianalytiikalla? Mitä olemme saavuttaneet?

Teknologia

Miten olemme sen tehneet? Mitä ratkaisuja ja dataa on käytössä nyt?

Visio

Mitä tavoittelemme? Mitä voimme saavuttaa tuomalla sijaintianalytiikkaa tiedolla johtamiseen?

Ratkaisu

Miten saavutamme tavoitteemme? Miten parhaiten toteutamme ratkaisun?

Näin etenemme

Kokonaisuuden pihvi on puolen päivän mittainen työpaja, mutta yhteistyö alkaa huolellisella valmistelulla ja päättyy löydösten purkuun sekä konkreettisten suositusten antamiseen.

Ennen työpajaa

Haastattelemme

  • liiketoiminnan asiantuntijaanne
  • järjestelmäasiantuntijaanne
  • data-arkkitehtianne.

Tämän jälkeen tarkennamme työpajan tavoitteet, rajaukset ja agendan.

Työpajassa

Työpajan alustava agenda:

  1. Inspiraatiopuheenvuoro – esimerkkejä meiltä ja maailmalta
  2. Liiketoimintaosuus
    • Nykytila
    • Ideointi
    • Priorisointi
  3. Tekninen osuus
    • Nykytila, ratkaisut, data
    • Tekninen priorisointi

Työpajan jälkeen

Toimitamme teille

  • kuvauksen työpajan kulusta
  • käsityksemme nykytilasta
  • ehdotuksemme välittömistä toimenpiteistä
  • hahmotelmamme jatkokehityksen tiekartasta.

Kenelle työpaja sopii?

 

Työpaja sopii erityisen hyvin sellaisille organisaatioille, jotka ovat pitkällä tiedolla johtamisessa, mutta eivät vielä hyödynnä sijaintitietoa analytiikassaan.

Jos tittelisi on vaikkapa CDO, CIO, Head of Data tai Head of Analytics, pääsemme todennäköisimmin keskustelemaan oikeanlaisista haasteista ja niiden ratkaisemisesta.

Jos et tunnistanut itseäsi ja organisaatiotasi yllä kuvatusta, ei huolta. Keskustellaan ja katsotaan, mistä datakenkä puristaa ja voimmeko olla avuksenne.

Haluan tietää lisää!

Varaa alta 30 min keskusteluaika asiantuntijamme kalenterista. Se ei sido sinua mihinkään, vaan puhelun aikana vastaamme avoimiin kysymyksiisi ja kartoitamme tilanteenne ennen lopullista päätöstä yhteistyöstä.