Personoitu kuluttajapalvelu myy. Mitä paremmin ymmärrät ympäristöä, jossa asiakas liikkuu, sitä kiinnostavamman voit hänelle elämyksestä tehdä. Siksi sijaintitiedosta kannattaisi olla kiinnostunut muutenkin kuin Google Maps -tyyppisenä kokemuksena.
Erottautumisen eväitä on yrityksille tarjolla jo enemmän kuin ne uskaltavat unelmoida. Kun tunnet käyttäjän sijainnin ja olosuhteet – nyt ja hetken kuluttua – voit loihtia liikkumisen palveluihin, vähittäiskaupan kanta-asiakas-appeihin ja hyvinvointisovelluksiin kokemuksia, joihin muut eivät vielä pysty.
Analytiikalla ja tekoälyllä voit ottaa seuraavan loikan käyttäjäkokemuksessa. Samalla loikkaat itse johtavaan asemaan markkinassa.
Ennen voittaja oli se, jolla oli pellin alla eniten hevosvoimia. Nyt erot tehdään älykkyydellä.
Älykkyyttä on yhdistää edistynyt analytiikka, tekoäly ja reaaliaikainen sijaintitieto toisiinsa. Rakennamme ne sisään omaan ratkaisuusi kilpailukykyä kasvattaviksi ominaisuuksiksi – meille sijaintitieto ei ole koskaan pelkkä visuaalinen kartta tai analytiikka pelkkä käppyrä.
Vain mielikuvitus on rajana, kun luodaan innovaatioita analytiikan, tekoälyn ja sijaintitiedon kombinaatiosta.
Entä minkälaista käyttöä näille keksisivät kilpailijasi? Ota etumatkaa ja hanki epäreilua kilpailuetua – me autamme rutistamaan tuoreesta teknologiasta parempaa liiketoimintaa.